Jesteśmy nie tylko ekspertami w swojej dziedzinie, ale również sami otaczamy się sztabem profesjonalistów (prawników, rzeczników patentowych i innych). Wszystko po to, by jakość naszych usług nie pozostawiała żadnych wątpliwości.
Pomagamy uzyskać ochronę prawną dla znaków. Dostosowujemy znaki do rejestracji. Doradzamy w sytuacji, gdy zachodzi potrzeba ich modyfikacji. Wykonujemy prace graficzne oraz kreatywne. Dbamy o Państwa interesy związane z prawną ochroną należących do nich nazw (produktów, firm, logotypów, marek, domen internetowych). Monitorujemy rynek, poszukując znaków, które mogą zaszkodzić przedsiębiorcy podobieństwem do jego znaków.

Jak zbadać, czy znak może być chroniony?

 

Zanim zgłosisz swój znak towarowy do ochrony, konieczne będą badania, które potwierdzą, czy nie ma żadnych przeszkód w objęciu go prawem ochronnym. Jak wygląda i na czym polega takie badanie? Dowiedz się więcej…

Jak zastrzec nazwę i logo firmy?

 

Czy wiesz, że nie zawsze masz prawa do swojej marki? Nawet jeśli posiadasz dokumenty takie jak wpis do KRS lub CEIDG, warto zarejestrować znak towarowy. Co daje taka rejestracja? Skutecznie zabezpiecza twoje prawa, a w dalszej perspektywie, pozwala ci budować tzw. wartość niematerialną firmy. Co jeszcze musisz wiedzieć?

Jak zastrzec nazwę i logo produktu?

 

Zdrowa konkurencja jest dobra, a nawet pożądana. Niestety, również w twojej branży zdarzają się przedsiębiorcy, którzy za nic mają sobie uczciwość i jasne zasady gry. Dowiedz się, jak od strony prawnej zabezpieczyć swój produkt i dzięki temu skuteczniej odpierać ataki konkurencji. Zobacz więcej

Jak dostosować znak do rejestracji?

 

Czy każdy znak można zarejestrować? Okazuje się, że zastrzeżenie niektórych propozycji może być trudne lub wręcz zupełnie niemożliwe. Co należy wówczas z takim znakiem zrobić? Odpowiedź jest prosta: zmodyfikować lub stworzyć nowy. Jak do tego podejść?

Jak monitorować swój znak towarowy?

 

W kwietniu 2016 roku weszły w życie nowe zasady dotyczące ochrony znaków towarowych. Od tej pory to przedsiębiorca ma obowiązek zapobiegać rejestracji konkurencyjnych znaków. Co gorsza, ma jedynie 3 miesiące na wniesienie sprzeciwu. Co jeszcze musisz wiedzieć o monitoringu znaków towarowych? Dowiedz się więcej…

Jeśli masz pytania,
zadzwoń lub napisz do nas.

 

mobile: +48 512 434 989
e-mail: biuro(at)dnastudio.pl